ny förändring

Igår var jag och mamsi och tittade på tapeter till vårat vardagsrum och allrum. Vi tog med oss sex olika tapeter hem för att titta om något passade. Den bruna tapeten som är på bilden ska vi ha i vardagsrummet, det blir en väldigt cool vägg men samtidigt väldigt neutral. Som jag sa igår i ett inlägg så ska vi hänga upp tre Canvas tavlor på denna vägg när tapeten är klar! Bilderna på dem tre Canvas kommer att vara någon bild jag har fotat, undra vilka jag ska välja... Jag ser fram emot resultatet, vi får tapeten på onsdag nästa vecka men förhoppningsvis blir det klart nästa helg, håll tummarna! Nu ska jag ner och äta Flygande Jakob, otroligt gott! Nu kurrade min mage haha, ha en super trevlig söndag! Kram ♥
psst, om jag har tur kommer videon upp ikväll om hur man fotar vattendroppar...
Linda hill .

Hej hopp! :D Jag har en bloggsvar tävling om du är intresserad, den finns här:



http://lindahill.blogg.se/2011/january/bloggsvar.html#comment