hej spanien

Hej mina älskade bloggläsare. Tyvärr hann jag inte blogga igår när jag kom hem från konserten, var hemma runt 12 och sedan skulle jag packa klart osv. Om cirka 10min ska jag sätta mig i bilen och åka iväg. Kommer sakna er otroligt mycket, men jag ska försöka hitta ett internetcafé som jag ska kunna blogga på, men det är inte säkert att det går. Puss & Kram så hör jag av mig!<3 Hoppas ni får tre grymma veckor!

Glöm nu inte att jag har gjort tidsinställda inlägg som kommer att komma upp på bloggen lite då och då, bl.a en tävling.
lina göransson

åh, skojj att ni ska åka till spanien! snälla hör av dig<3 vi ses och ha det gött med mycket sol och bad! :D

melinda

sv: Nu är vinnarna utsädda

Vann inte du? Kolla in och anmäl dig på nytt



Hur är det

KRAMIS<33

elin

1. hur började du blogga ? :D



2. hur började du fota ? :D

Julia

ha det fantastiskt matilda!! jag följer din blogg flitigt ska du veta och kommer sakna dina inlägg. KRAM

Amelia

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.