kors



Såhär blev resultatet, ett kors gjort av nitar. Korset gör så att mina shorts blir väldigt unika, hur många har ett kors på sina shorts liksom haha. Jag blev väldigt nöjd och är super glad att jag gjorde de.

Imorgon åker jag till Spanien, shiiiit! Kommer sakna blogen såhääääääääääääär mycket och lite till.. Jag har gjort några grymma inlägg som ni måste bara se haha :) Ni vill väl inte missa tävlingen? Följ då min blogg via BLOGLOVIN' så lovar jag att du inte missar den.

Vad tycker du, blev det fint eller inte?
Sassäh

Hallojs på dig! ^^ allting bra med dig en dag som denna? :) kram!

lina - en liten vanlig fotoblogg

det blev jätte fint! :D

s s a n d r a e s s

SV: Tack tack! Ja jag har det riktigt bra här hemma, men i morgon ska jag till Sverige(jag bor i Finland alltså)! Det ser jag verkligen fram emot :)



Supersnygga shorts! Såna vill jag också ha :D

Sassäh

sv: åh fan så roligt!! ;) coldplay är braaa! :D

moa

jaha okej! använder du den där koden? kan inte du skicka den till mig isf? :D

ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :D

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jättemycket Mathilda! Så himla roligt att höra :)