innebandy - fotografering


förlåt för usel uppdatering, men hela dagen igår var jag och fotade innebandy Pixbo 98-flickor som spelade! De vann hela cupen och fick en fin pokal, syrran visar gärna upp den...

Det är inte säkert att jag lägger upp innebandy bilderna på bloggen, eftersom allt för många kopierar bilder utan att fråga. Men om ni frågar snällt kanske jag kan visa någon/några bilder? Då vill jag inte se efter att jag hittar MIN bild på Facebook eller liknande, om förstås inte personen har fått mitt godkännande.

psst... Jajjemen, min syster har färgat håret, förut var hon blond om ni kommer ihåg. Jag har alltså inte två systrar utan det är samma goa Ellen ;)


Linnea (FOTO)

Shiit vad lika ni var :D

Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

p h o t o g r a p h y b y siri

p h o t o g r a p h y b y siri

tack sötnos :')

Anonym

Jag är tillbaka till bloggen, kika in och släng gärna en kommentar :D

Kram

Gissan

Ja, det hade varit lite kul att se innebandy bilder för en gångs skull på ngn blogg. Tycker jag!Annars brukar de flesta inte lägga upp bilder på sporter så mkt ;)

Matilda

Hälsa ellen att hon passar sjuuuukt bra i mörkt hår!

Linnea (FOTO)

sv: tack så mycket :D