FINGERS

 
Första bilderna tagna med min 5d mark 2. Kan inte mer än säga att jag älskar kameran så enormt. 
Elin

Häftig bild! Hur har du gjort när du har redigerat den? :)

Svar: Har lagt in två bilder i en, sen valt den ena bilden som "multiplicera" :)
Mathilda Sténhoff

Frida

jättefint foto! :D

Svar: Taack :D
Mathilda Sténhoff

Olivia

bilden och headern är as snygga!

Hanna

är så sjukt avis!! Sitter typ varje dag och drömmer och googlar och läser recensioner om den varje dag, hahah så himla nörd! Alla är så sjukt nöjda, jag dööör

Svar: Jaaa kameran är underbar <3
Mathilda Sténhoff

Malin

Väldigt fin bild!
Kul att du gillar den :)

Felicia

Hur har du gjort så att bilden blir ljusare eller vad man ska säga när man håller muspekaren över den? Jättetacksam för svar! Kram <3

Svar: Det är en kod :)
Mathilda Sténhoff

Hanna Malmqvist

du, har en fråga om kameran också, för längtar verkligen efter när jag kan köpa den, vilket antagligen kommer dröja, menmen!

Jo, har du en extern blixt eller använder du aldrig blixt? För det som jag tycker är negativt med den är ju att den inte har inbyggd blixt :/

Svar: Nej jag äger ingen extern blixt, men lånar en. Använder endast extern när jag fotograferar vimmel :) Jag ser inte att 5 d har en nackdel med att ej ha blixt, för kameran har sjukt bra möjligheter när isot är upp till 6500, även om de är mörkt blir bilderna bra :)
Mathilda Sténhoff