MIN NYA ÄLSKLING

 
Jag måste vara den lyckligaste på denna planet nu. Säg hej till min nya bebis! <3 
Fotografietmitt

Wiii, så heldig! Er ikke det fullformat?

Svar: Det är fullformat ja :)
Mathilda Sténhoff

agnesandersson

Förlåt om jag stör, men planerar att köpa en ny kamera, men vet inte vilken av dom här tre jag ska köpa: canon eos 600d, canon eos 650d eller canon eos 60d.
Du kanske inte vet ett skit om dem, men det skulle vara kul att höra vilken du tycker jag borde köpa för att få det bästa av pengarna! :)
kramisar!

Svar: Hej! Det är svårt för mig att säga vilken kamera du ska köpa. Men du får fråga dig själv vad vill du ha för pengarna? Kolla skillnaden på megapixlar, hd film osv. Läs på olika omdömen vad kameran har fått för omdöme! (Fotosidan är ett bra tips att kolla sånt på). Lycka till med ditt kamera köp :)
Mathilda Sténhoff

Rebecca

Hej !
Min kompis har en sådan kamera! Den är grymt bra verkligen! Checka in på www.annasarabjaaland.se för att se hennes bilder ^^

Svar: Så trevligt!
Mathilda Sténhoff

Hanna

Hej! Har en/några frågor :) Jag funderar starkt på att köpa en Canon 5d Mark II, när jag har nog med pengar då.. Iaf läser jätte mycket omdömen och sånt om den, men vore jätte kul att höra vad du tycker om den! Vad gillar du extra mycket med den, vad är negativt osv? Vore super kul, kram ♥

Svar: Hej! Jag har fotograferat med den i ca 2 år innan jag köpte min egna 5 d mark 2. Jag älskar att isot är flexibelt alltså att jag kan ha minimun på 100 sen högst 6500 (eller är de mer? kmr inte ihåg). Fördel att du kan filma är sjukt bra för jag älskar att filma. :)
Mathilda Sténhoff