älsklingarna har kommit

 
Vill välkomna hem mina nya älsklingar! Beställde dom från England och det tog 9 långa dagar för att få hem dom.. All väntan var värt, skorna är värda varenda öre. Köpte i storlek 36 då jag vanligvis brukar ha 35 eller 36 i klackskor, tror ni inte jag skrek av glädje när de passade?! Kommer användas FLITIGT nu i sommar. Köpte turkosa eftersom det är min favoritfärg och sen de svarta med nitarna som är lite mer åt rock hållet. 
Matilda - tildasjostrom.devote.se

OMG MÅSTE HA!! VAR KÖPTE DU DOM OCH HUR MYCKET KOSTA DOM?! :OOO
dör så snygga!!!!!!!!!!!!!!!!

Julia

Vilken sida beställde du dom ifrån?

Emelie

Hur mycket kostade dom styck? Och från vilken sida beställde du dom ifrån? :D Vill ha dom andra nitskorna!!!!!!!!!! <3

Ulrika - Fotograf u.norman

Snygga! Speciellt de turkosa, såå läckra!

Sara [fotoblogg]

SÅ JÄVLA SNYGGA! Åh, önskade jag hade råd med alla jävla skor.. Hur mycker köpte du dom för? :)

Malin

Åh så snygga!!! :D