framför kameran - photoshoot


Foto: Charlotte, med hjälp av mig


Godmorgon! Eller kanske ska skriva godeftermiddag haha.. Jag bjuder på lite bilder från fotograferingen jag hade i söndags. Jag fick agera modell på några bilder.... Sitter verkligen hemma och skrattar åt mig själv för det ser lite ut som "hej jag posar och ser ut som att jag säljer kläder för H&M". Man kan lugnt säga att jag är färgglad, har hört att det är det nya modet? Ikväll blir det lite festligheter så taggaa! Kram på er :)

fanny jönsson

sv; allt är på topp här med ! :D

Malin

Ja verkligen! :D

Dock är det snö på marken här i Stockholm -.- Det som var så fint väder för bara en vecka sedan.

Jaha okej, ja då är det väl lite finare väder där än här där jag bor ;)

♥ Linda Sjölund (foto)

sv: Ja visst är dom :) ska testa dom på måndag!



okej. jag brukar nog söka inspiration och egentligen vet jag nog vad jag ska skriva om men.. det är lite svårt :)

Evelina

Halkade in på din blogg efter en kommentar av dig i Tilda Larssons blogg, och fastnade.

Super fina bilder!:D

Philip S

sv, åh tack så mycket!!!



jättefina bilder! :)

Louise - Fotografi

Så snyggt!

Felicia

Härliga bilder! ser nästan ut som de är tagna i Haga :)

Felicia

sv/ ah jag tyckte väl de var haga! ja, där är så himla fint! önskar dock att jag kunde komma dit oftare, bor nämligen i skåne, men känner till Göteborg ganska så bra ändå haha ;)



sv/ ja de är faktiskt sant! de är bara så himla tråkigt att folk ens kan komma på tanken att göra något sånt! men går de för långt så självklart måste jag göra ngt åt det!



kram på dig!

Felicia

sv/ ah jag tyckte väl de var haga! ja, där är så himla fint! önskar dock att jag kunde komma dit oftare, bor nämligen i skåne, men känner till Göteborg ganska så bra ändå haha ;)



sv/ ja de är faktiskt sant! de är bara så himla tråkigt att folk ens kan komma på tanken att göra något sånt! men går de för långt så självklart måste jag göra ngt åt det!



kram på dig!