Hur jag sköter mitt hår

 
Fick en kommentar för några veckor sedan om hur jag sköter mitt hår, nu ska ni få ett ordentligt svar!
 
Jag använder mig av märket Bed Head som jag älskar (!!). Eftersom jag har väääldigt tjockt hår så måste jag ha ett ordentligt shampoo och balsam. Annars blir mitt hår lätt fett eller tovigt. Efter att jag har duschat så använder jag mig av en sprej som är i mitten av bilden (också från märket Bed Head). Sprejar håret i botten för då får jag mer volym. Tillslut lägger jag i en olja som heter Morocanoil, oljan skyddar lite mot värme samt gör håret jätte lent. Helt seriöst det bästa jag köpt på länge. Ca en gång i veckan har jag en inpackning i mitt hår (den längst till vänster) för att mitt hår ska inte slitas. (Ett tips för att få mer volym i ditt hår är att blåsa ditt hår upp och ner, böj på huvudet neråt och blås håret)
 
Färgade mitt hår för ca 3 år sedan så nu har jag min naturliga hårfärg. Jag har lite ljusare där nere vid topparna och det beror på att det är solblekt. Många brukar säga att jag har färgat dipdye men det har jag inte, utan det har bara blivit så haha.