ER TUR ATT SVARA

 
Min blogg är inte bara för min egna skull, utan jag vill också hjälpa er! Vad vill ni lära er? Något ni har svårt med? Photoshop? Kameran? Fler behind the scenes bilder? Jag vill lära er allt jag kan! 
 
Vill ni se fler bilder på, mig? Outfits? Mer vardaliga bilder? Videos (isf vad för video)? Tipsa mig! Ju nöjdare ni blir desto gladare blir jag ;)
 
Er chans att få lära er något nytt, så skriv i en kommentar så dyker det upp så småningom! 
Emma Nordström

Mer videos, fototips, photoshoptips ;)

sara [foto]

mer outfits, de är så himla roligt att se!! :D

Matilda

Skulle vilja se mer v photoshop tips, outfits och lite så ;

Tilda

outfits, video tips, lite nybörjar tips till photoshop, MYYYYYCKET FOTOTIPS! :D

Moa

Hur du fotar och redigerar porträtt! :) Älskar din blogg! :)

Stina Bondeson

fototips, photoshoptips, redigeringstips! :)

Sofia

Fototips är alltid roligt tycker jag! Din blogg är jättefin. Kram

Julia

Jag vill se mer photoshoptips och tips om inställningar till kameran!:) Och vad du använder för inställningar på din kamera när du fotar och vad du har för utrustning!:)

L

Jag skulle vilja se mer av videosar och fler fototips!
På videosarna skulle du kunna ge fototips och behind the scene bilder! Älskar allt sånt!! :)
Hur du fotar dina jättefina poträtt skulle också varit superkul att se!

Anonym

Hej :D Jag älskar din blogg. Skulle vilja bli ganska bra på att ta kort. Undrar om du har lite tips på hur man kan ta fina bilder, typ från vilken vinkel, blixt/utan, och lite sånt där ;) Jag har en Canon EOS 1100D som jag fotar med ;)

Oliwer.

Ganska poppis asså! Håller med resten av gänget och skulle vilja se lite outfits!

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag tycker den är kanon som den är!