svar på lite frågor

 
Vad kommer det sig att du har börjat blogga sämre?
Helt enkelt att jag prioriterar inte bloggen så mycket som jag gjorde förr. Jag väljer att hellre vara med vänner på en fredag än att sitta hemma och blogga. Men jag känner ändå att jag börjat komma igång litegranna.
 
Är det lika "kul" att ha fotoblogg nu som det var för ett år sedan?
Jag tycker att det är inte samma sak som att fotoblogga som det var förr kan jag tycka.. Väääldigt många har fotoblogg och då känns det inte längre "lika speciellt" att blogga.. Men jag har denna fotoblogg främst för att jag vill visa upp mina bilder.
 
Har du något "mål" med bloggen?
Det vet jag faktiskt inte. Är nojd med den som den är just nu :)
 
 
Drömkamera?
Canon EOS 5D Mark 3!!!
 
Nästa köp?
Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa en ny kamera eller köpa ett teleobjektiv... Vad tycker ni jag ska välja?
 
Gör du fotojobb?
Ja, ja & ja. Detta är en fråga jag får ständigt av läsare. Jag jobbar delvis som fotograf nu och tar emot fotojobb. Nästa år startat jag ett eget företag. Vill ni bli fotograferade så är det bara att maila [email protected]!
 
Kommer du att jobba inom foto i framtiden?
Förhoppningsvis ja. Min dröm är att jobba som modefotograf utomlands.
 
Kan du lägga upp bilder från de fotojobb du har?
Beroende på vad företagen/privat personerna tycker. Eftersom när jag säljer mina bilder till företag så har de copyright och det menas med att jag kan inte hur som helst publicera deras bilder. Men självklart kan jag försöka visa några bilder, vet att ni är nyfikna :))
 
 
 
Läser du några modebloggar?
Till viss del, men väldigt sällan. Jag är ingen person som köper saker bara för att det är mode. Men om jag läser så läser jag Angelica Blicks blogg.
 
Köper du dina kläder efter modetrenderna?
Nej det gör jag inte. Jag tänker absolut inte "detta är modernt då måste jag köpa de", utan jag köper det jag tycker är fint. Om det är mode eller inte har jag ingen aning om, tänker inte så mycket på de.
 
Hur ofta shoppar du?
Nu på senaste har jag brännt föör mycket pengar på kläder... Skolstart = ny garderob hahah! Så lite svårt att svara för det beror lite på.
 
Vad får du pengar ifrån när du handlar så mycket? Du har jeffrey campbel Etc...
Fick för några veckor sedan en kommentar att jag är bortskämt. Skrattade en aning för det är sååå löjligt att berätta för mig vad jag "är". Jag betalar ALLT själv, mina föräldrar betalar nada (ingenting). Jag jobbar som sagt som fotograf och sedan har jag sommarjobbat. 
 
Vad tycker du är ett "rimligt pris" för en tröja?
Jag kan tycka att det är onödigt att lägga ner en tuselapp på en tröja, men om man känner att man har pengar och inte ångrar sig efteråt så kör till. Men för mig är det lite för mycket för en topp.
 
 
Såå, försökte sammansatta alla frågor ni har ställt/skickat till mig!