Tacokväll

 
Igår spenderade jag hela min dag med denna fröken! Vi åkte in till stan och köpte saker till vår tacokväll, sen avslutade vi kvällen med filmen "When a stranger calls". En riktigt bra dag helt enkelt :) Imorgon åker jag till Stockholm, ska försöka blogga så ofta som det går. Kram på er!
Jenni

Grym blogg! Jag undrar vilka utrustningar du har till din kamera, för de är nämligen så att jag vill bli mer seriös med att fotografera men har inte riktigt koll på va Marco objektiv är, och Close up filter är och allt de, så undrar ifall du kan tipsa på några bra utrustningar och objekt som du tycker är grymma, tacksam för svar ! Älskar din blogg!

Svar: Hej! Jag ska göra ett inlägg så småningom vad för utrustning jag har, håll ut! Kram :)
Mathilda Sténhoff

MICAELAS

Mysig det ser ut :)

Svar: Det var super mysigt :)
Mathilda Sténhoff