Botten är nådd

 
Inlägget innan så ser ni en bild på mina solglasögon, men vet ni vad? Jag KÄMPADE för att få till den bilden. Började med att jag råka tappa min glasögon i bäcken, de åkte ner minst 3 gånger... Tanken var att jag skulle hålla glasögonen över vattnet, men självklart så snubblade jag på den hala mossan och tappade dom.. När glasögonen ändå var blöta så fick jag idén att fota när den sjönk. Tycker bilderna blev lite coola, även om det inte är skärpa :)
M v p h o t o s

Haha stackare! Men det vart ju häftiga bilder ändå c:

Svar: Haha, tack så mycket :)
Mathilda Sténhoff

Simon G

Snygga brillor! Ibland får man kämpa för att få till bilderna som man vill hehe, tycker också bilderna blev coola! :)

Svar: Visst är dom snygga?! :) Ja precis, vad kul att höra :D
Mathilda Sténhoff

Olivia

Coola bilder!!

Svar: Tack :)
Mathilda Sténhoff

Ulrika - Fotograf u.norman

Snygga!

Svar: Tack :D
Mathilda Sténhoff