Masterchef

 
Så mycket kärlek i två bilder. Kom precis hem från ett svettigt gympass så var extremt sugen på något gott. Gjorde alltså proteinpannkakor som innehåller: kvarg, äggvitor, kokosmjöl, bakpulver & proteinpulver från Fitnessguru. Som tillägg hade jag hallon, valnötter & banan :)
 
Jag vet inte riktigt om jag ska blogga mer om liknande inlägg, då min nya passion är allt som handlar med träning & hälsa. För detta är inte en träningsblogg, utan min fotoblogg.. Med jag hade gärna velat veta: Vill ni läsa mer om min träning? 
LINNÉA FLYSTAM

Tycker du ska blogga mer om det!! Bara du inte slutar blogga "som vanligt" :)

melanie

Vill väldigt gärna läsa mer om din träning!

Anonym

JA!!!!!!

ellen

åh herre vad gott!!

(blir väldigt inspirerad av vad du skriver om träning och hälsa föressten, de inläggen är o t r o l i g t bra!

C

Så himla gott!!