KARIBIEN

 
Den 7:e februari åkte och iväg med min bästa vän Ebba till Karibien. Saknar ord för att kunna berätta hur bra/fantastiskt/bäst vi hade de. Badade i turkostvatten, fotade vattenfall, solade, åt god mat och helt enkelt hade det jäkligt bra. 
 
Jag gjorde om bloggen som ni kanske märker, kände att det var dags. Säg till om något ser konstigt ut. 
Mina tankar kring att lägga ner bloggen är borta. I år fyller denna blogg 5 år, jag trodde aldrig jag skulle ha kvar min blogg så länge. Visserligen har min bloggning varit ganska hemsk, helt enkelt inte hängt med i mitt liv. Senast jag gjorde en videoblogg var nog minst 2 år sedan, ganska mycket har hänt sedan dess. 
 
Det är inte lätt att prioritera en sak som min blogg. När jag var mindre och läste bloggare som skrev att de "ursäktade sig för att de hade mycket att göra" så förstod jag inte, jag var arg och besviken och slutade läsa mina favoritbloggar. Många av er förstår nog inte varför jag valt att lägga undan bloggen i veckor medan vissa har förståelse.
 
Förr var det så speciellt att ha en fotoblogg för det var så pass nytt. Idag finns det flera tusen bloggar och många handlar om samma saker. Det gör att jag som haft en fotoblogg har haft mina dagar i rampljuset, haft rekordmånga läsare och fått hur många kommentarer som hest vilket jag tackar för. Jag har inte denna blogg för att försöka bli "den bästa fotobloggaren" utan jag har den för att jag vill dela med mig av mitt liv.
 
Jag älskar att fotografera, jag hade velat fota varje dag om jag kunde. Min dröm är att hitta ett yrke som jag kan kombinera med fotografering. Lite mer än 100 dagar går jag ur gymnasiet och jag har ingen aning vad som händer mig sedan. En sak jag vet är att denna blogg ska finnas med så länge jag lever. 
Tilda

är så himla glad att du valde att inte sluta blogga, för jag har följt din blogg i drygt 2 år, och du är en stor inspirationskälla!

Förstår dock om du inte har tid med bloggen, så tycker bara att du ska blogga när du känner för det. Det blir så mycket roligare att läsa då också! :)
Kram

Philip

sååååå otroligt fina bilder, och vad kul att du ska fortsätta blogga! Vi syns ju nästa helg? :)
kram

alma

ååh va fint mahtilda!!

J.

Härliga bilder! Gillar framför allt skylten på den sista bilden...