KÖRKORT

Ääääääääntligen så har jag körkort! Från december till nu har jag pluggat r*ven av mig och kämpat som sjutton för att få mitt körkort. I fredags hade jag min uppkörning och blev godkänd. Kan inte beskriva min lycka i ord.
 
Jag vet att bloggen varit hemsk dålig i nästan ett år. Haft tankar på att lägga ner den och säga hejdå för gott, eller så startar jag en ny på en annan blogportal. Sista terminen i trean är rent ut sagt ett h*lvete med allt plugg men än så länge så lever jag haha. Ska hitta ledig tid och bestämma mig hur jag ska göra, ogillar bloggdesignen och framför allt blogg,se. Varit extremt sugen på att kombinera en träningsblogg med foto, vad tycker ni om det? Ska suga på denna karamell lite till. 
Sofie

Låter suveränt! Hade vart bästa kombon :-) kram

Tilda

ja det hade varit sjukt kul! Blir grymt motiverad själv att träna när jag läser dina texter på instagram, twitter osv och ser hur mycket du kämpar. Så tycker helt klart att du ska satsa på det!

Svar: vad du är söt! massamassamassa kramar till dig!
Mathilda Sténhoff