Träningen

 
Ibland får jag lite frågor om träning och jag tänkte visa några bilder från min träningsIG (heter thildastenhoff). Uppdaterar varje dag och använder den lite som en blogg. Gå gärna in och titta om ni vill :)
Anonym

Hittar den inte! :(

Svar: testa igen, heter thildastenhoff! Byter namn lite då och då så det kan strula ibland! :)
Mathilda Sténhoff

jennie ohlson

ååh nu blir jag sugen på att träna! :)

Svar: härligt med att inspirera :)
Mathilda Sténhoff

Joy Wagner

Snart får jag dra igång igen längtar faktiskt :)


Är man intresserad av en blogg av en fastfylld frisör och fransextesionist som älskar partaj
och har en svaghet för skönhetsingrepp kika då gärna in hos mig.

www.msjoywagner.blogg.se

Emma

Vilken fin blogg! Kika gärna in hos mig :)
www.mathimlen.blogg.se

Nalliiz

Jätte fint collage :)

Svar: tack snälla:)
Mathilda Sténhoff