Ängen

 
För över hundra år sedan var det endast kossor, får eller getter som fanns vid denna plats. Idag, fortfarande ett par år efter lever lantlivet kvar. Jag älskar Tjörn, kor, hästar, får, hundar, kattar ja alla djur man kan tänka sig finns där. Det finns inget internet och man är bokstavligen okontaktbar från världen, men det är det jag gillar.
 
Jag har en fråga till er, är bilderna för stora? På min dator laddas bilderna snabbt på bloggen, men jag tänker för er. Blir bloggen trög? Vore jättesnällt om ni kunde kommentera eran syn, så att bloggen blir så bra som möjligt :)
Tilda

för mig laddar det snabbt! och tycker att du ska ha den storleken på bilderna, tycker att det är härligt med stora bilder!

Svar: Vad skönt att höra, då låter jag det vara stora bilder :) kram på dig!
Mathilda Sténhoff

alma

ååh så fint!!! och bilderna funkar finfint för mig!