Mysis

 
 
 
Idag ringde klockan vid 7:00. Gud vad trötta både jag och Marcus var. Men efter lite snooze på alarmet så lyckades vi pallra oss upp. 8:00 gick bilen mot Ullared. Marcus var där sist för 5-6 år sedan och mycket har ju förändrats sen dess. Min senaste tripp dit var för två år sedan. 
 
Men som alltid, så shoppar man lite för mycket. Dock är jag väldigt nöjd med mina kap, för det är saker jag verkligen behöver nu och behöver sen. Köpte bland annat dessa lampor (bollarna) och hängde dom över sängen. 
 
Fyra timmar var vi där inne och handlade. Herregud vad tiden gick snabbt haha. Direkt när vi kom hem så somnade mitt hjärta, så söt. 
 
Mina veckor består just nu av 6 arbetsdagar. Det vill säga endast en dag i veckan jag är ledig. Så fotograferingen blir lite svårt att hinna med ibland, men jag försöker. Har lite inlägg på G men måste bara ha tid. Så ha lite tålamod :)