Små projekt här hemma

 
Jag har fått gröna fingrar! 
HEJ allihopa. Idag har jag stressat runt som en dåre. Dels för att jag är stressad över mitt tentaplugg.. Men också för det är så mycket jag måste göra. Åkte in en sväng till stan idag med Marcus för att köpa lite småsaker. Köpte en GRYM maskara nu när jag slutar med fransförlängning (älskar att ha de men måste låta mina egna fransar vila nu ett tag) och fixade min klocka som jag fick i present av Marcus.
 
Jag har nämnt det tidigare i bloggen att jag har börjat plantera.. Detta är min nya hobby. Visst låter det lite löjligt? Gått med i en superbra grupp på Facebook där man kan dela med sig av tankar kring växter men man kan även få sticklingar av varandra. (stickling= är en avskuren/-klippt stam-, gren som man sticker ner i jorden för att slå rot och bilda en ny planta)
 
Jag inväntar 3 olika sticklingar nu på posten. Kommer bli helt amazing när jag får placera dom i lägenheten. Nu har jag fyra planterade avokados som börjat få skott. Nu känner jag att jag måste bryta mönstret och testa några andra. Sista bilden är på två ekollon. Hoppas på att de börjar få rot snart.