That kind of day

 
Klockan ringde 06:30 imorse. Vaknade med dåligt humör så stängde av alarmet direkt i sömnen. Vaknade sedan vid 07:00 och insåg, shit jag har bråttom. Skulle hinna äta frukost, ut med nelly och vara på plats 07:45. Snabbt som ögat lyckades jag med alla saker utom frukosten, fick bli två klementiner i fickan. 
 
Vikarerade på Hulebäcksgymnasiet idag för två klasser. Gick igenom grunder i Photoshop (då alla elever på den skolan har photoshop på sina skoldatorer). En lång dag men väldigt kul, väldigt kul också att öva på mitt läraryrke :) Kom hem vid 14 och lagade en stadig lunch. Drack en supergod grön juice, bestående av spenat, apelsin, kiwi och ananas. Och som alltid en kopp tee till detta. Nu börjar det bli riktigt kallt i Göteborg, så fort jag kommer hem myser jag med något varmt att dricka. 
 
Denna vecka är inte alls spännande för min del. Jag har oerhört mycket plugg, många tentor som ska in nu i samma veva då nästa kurs börjar nästa vecka. Jag kommer ihåg när jag tyckte det var mycket plugg på gymnasiet, haha jag kan inte ens jämföra med det jag har nu. Det är ungefär 2-3 hektiska veckor framför mig, tar en dag i taget. Marcus kom förbi mig idag med en liten present, just för att påminna mig att det finns ljus i tunneln haha. Nu ska jag plugga vidare, kram!