resultatet

Kommer ni ihåg mitt fotojobb jag gjorde för ett tag sedan, när jag fotograferade bl.a mat? Jag har glömt av att visa er, är ni intresserade att se resultatet så tryck här. Alla bilder är fotograferade utav mig :)

Steffie (amandaosteffie)

gud va du är bra på att fota!!! :O

TONYS FOTO

sv: Tack så mycket men du Matilda :) Kan jag fråga dej en sak :P Jag ska snart göra om min signaltur i mina bilder. alltså där det står mitt namn och det men du! Jag tycker min synds så jävla väl i bilden och hur får man så där svag som din? :) har försök lista ut det men fungerar fan inte xD haha :P

klara

sv; Tack! :D

Erica

Vad roligt! Det vill jag också göra någon dag;)



Tänkte fråga om du gör bloglovin-byten. Bara om Du vill givetvis!

Erica

Sv: Fixat och klart, nu har jag lagt till dig;)