Det var ett tag sedan sist...

 
Det var inte igår jag uppdaterade, snarare i våras senast jag skrev något här. Men jag ser att det finns människor som tittar in här varje dag med hopp om att jag kanske uppdaterar något. Jag pluggar för fullt och har 2 jobb som jag försöker få ihop min vardag med. Men jag mår bra, väldigt bra om jag ska vara ärlig.
 
Detta med att blogga var riktigt kul när jag var yngre, när jag delade med mig av alla bilder och min utveckling inom fotografering, idag använder jag mer min instagram som "blogg" (@mathildastenhoff) så det är väl min största anledning till varför det är tyst här. Men ibland tittar jag in här, skriver ett inlägg och sedan lägger jag bloggen åt sidan. Ska försöka göra så det inte går ett halvår mellan varje uppdatering :) 
 
Tanken har slått mig om jag ska radera bloggen, skriva ett hejdå-inlägg eller börja blogga mer kontuerligt. Vet inte hur många inlägg jag skrivit där jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. MEN. Planen är inte att radera något, utan jag tittar in hit när jag hinner! KRAM 
 
Här kommer lite bilder som jag har tagit nyligen :) 
(mina inredningsbilder haha)