världens goaste



Canon EOS 450D + Canon EF 70-200 f/2.8 IS USM

Fick en kommentar häromdag där det stod ett önskemål om mer bilder på min hund.. Här är alltså en bild på Nelly som jag fotade vid solnedgången. Jag kan självklart visa mer bilder men jag börjar med denna.

Jag fick locka henne med köttbullar så att hon stod still, annars sprang hon runt och busade.. Så typiskt Nelly, får hon en kötbulle så är hon världens lydigaste men har man inte en köttbulle så är man "ute och cyklar" :)
Jennie

min hund är likadan :D fast det är kyckling som är hans svaghet!



svar: jag har haft det sen i december 2010 :)

elin

gud vad söt din hund är!! :D

Malin

åå fin fin o söt bild! :)

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

Nicole

Är det en softis?

Jag brukar vara hundvakt åt min kompis hund Zingo, han är en softis och världens busigaste. ;p