Cajsa - FOTO

Jag röstar på mig själv ;) bild 1

Jenny

Jag röstar på bild 1 :D http://nielnara.blogg.se/

Anna

Jag röstar på bild 1 :)

rebecca

Jag röstar på bild 1 ! :D

Linn

Jag röstar på bild 1 , lätt!

Hanna

Röstar på bild nr 1 :)

Robin

Robin; röst bild 1

amanda

Jag röstar på nummer 3 ! :)

Malin

Nr. 5

jennifer

3an

hehe

4an

Emma

Jag röstar på bild ett! :)

Fanny

Bild 1!

Självklart!

TONYS FOTO

Tråkig att man inte gick vidare men men :/ Nästa gång kanske :) Jag röstar iallafall på nummer 4 som har tagit ett sjuk snygg bild :P Diggar verkligen den bilden :D

Cajsa - FOTO

Mina kompisar röstade på mig idag i skolan, men eftersom alla var inne på samma internet så kan de hända att dom har fått samma ip-adress! :/ du behöver självklart inte räkna dom rösterna då, men bara så att duvet! :)

Hanna :)

röstar lätt på nummer 1 : D

JONNA foto & vardag

Jag röstar på bild nummer 2! :)

Julia

Jag röstar på nr 4!

Synd att jag inte kom med men du gjorde verkligen bra val! dessa bilderna var superfina!

gularaggsockaR

jag röstar på bild nr 3 ^^

sonja

jag röstar på 3:an enlinnea :)

Rebecka

Hej! Jag är ägaren av bloggen smultrontrion och också fotografen av bild nummer 2. Men jag har bytt blogg och skulle vara evigt tacksam om du ändrade http://smultrontrion.blogg.se till http://rebeckawallberg.blogg.se! Jag ska göra ett inlägg med länk däifrån också då såklart. Kram och tack för att jag fick vara med i tävlingen!

alexandra | fotoblogg

röstar på mej själv, nr 5 :)

felix rådlund

rösta? ja röstar på 3:an :D

Sara

Jag röstar på nr 2!

jennifer

jag röstar på bild 1 ;) såå fin

Anonym

4

Anonym

1

ronja

nummer 5 :)

Steffi

Nr.2!

Pernilla

Bild nr 3

nathalie

Sjukt söt blogg! skulle du vilja göra en header till mig? :) Din var sjkt fin! Skulle bli jätte glad om du ville göra en header till mig :), Allt bra annars? kraaam<33

Mikael Nilsson

Lotta Carlmark

Jag röstar på bild nr3

Catrine - catrine.webblogg.se

Röstar på nummer 3! :)

Mikael Nilsson

3

Hanna

Nummer 4

Johanna

Jag röstar på nr 3

hanna

nr .5 :) hi

ELIN- mode & vardag

nr 5! :)

Alda

Nr 4 tycker jag förtjänar att vinna!, grymt fin bild!

Malin Sjöblom

Jag röstar på 2 - Rebecka Wallberg♥

emelie [foto]

Hej hej! Allas bilder är väldigt fina, men nummer 2 är min favorit! :)

Milica

Jag vill att nummer 2 ska vinna! :)

Anonym

Röstar på bild 3

stefan broberg

jag röstar på bild nr3

amanda fritzon

2. Rebecka Wallberg!

Tommy Plate

Jag röstar på bild Nr:3

Isabel

5. http://randomabilder.blogg.se!

Klara

jag röstar på nr 5!!

malin [fotoblogg]

5 :)

Susanne Liljendahl

Jag röstar på bild nr 3

Anna Blennå

jag röstar på Nr 2, rebecka wallberg :D

Matilda

3 för fan!

maggan

2

Rebecca Hallerheim

Rebecka Wallbergs bild! Nummer 2!! :D

Rebecka

Jag röster på mig själv, nr 2 :D

Daniela

2

Sophie

2an, Rebecka :))

Anonym

nummer 2!! :)

Marre.

femman!

Lisa

2:an! Rebecka Wallberg<3 Jättefin bild verkligen. Du är så duktig på att fotografera!

Marie

Jag röstar på 2:an, verkligen stämningsfull bild av min dotter!

Jelena

Nummer 2. :)

Sofia

2!

elin

nummer 2 :)

vendela

nummer 2 !!!

Linnea

Bild 2!!! :D

Ragnar

Bild 2

Ninni Roobert

Jag röstar på bild nr 3

Elsa

Jag röstar på nr 2!

Linnea (FOTO)

Jag röstar på min om det okej nr 3 :D

Madeleine Andersson

Jag röstar på bild 3

ilenia ♥

jag röstar på 3!:)

Milla

Röstar på bild nr 3

Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Bild 3! :D

Jessica Fotar

Röstar på bild nr 5 :)

Neneh

Jag röstar på 3an lätt :)

Josäfin :>

4! :D

Peter

Bild 1 , så fin bild :D

Taghi

Jag röstar på bild tre!

Anonym

2 :)

Ebba

Nummer 2 Rebecka Wallbergs bild! <3

Jasmine Cookie Brown

2! :)

ANNA'S FOTO

3

H

Jag röstar på nr 2!!

Tove

Aina

Jag röstar på bild 2

Tove

Jag röstar på bild 2 av Rebecka!!!

anna bergholm

2 :)

Amanda Fredriksson

Bild nr 2, Rebecka Wallberg!

Anonym

JAG RÖSTAR HELT KLART PÅ REBECKA WALLBERGS BILD ;)

2;an

Karin

Röstar på bild 3

alice gustafsson / aliiceviktoria.blogg.se

Nummer 3 :)

fanniee

tre!

emma!

bild nummer tre!

olivia

röstar på 3;an, väldigt fiin bild!

elsa

tre.

Jonna Erlandsson

Nummer 3 :)

nathalie

Jag röstar på nr 3

Sofia

Jag röstar såklart på bild 3 :D

maria

BILD NUMER TRE HELT KLART!

erika

bild nr treeee

sara [fotoblogg] - trettontretton

röstar på nummer 4

linnea olsson

jag röstar på nr 3 :D

clara

tre

KLARA -

Jag röstar på 5an :)

Kram ♥

Felicia Johansson

Nummer fem! :)

2

2!!!!

Elin

4 helt klart! Skit häftig bild :)) kram på dig Mat Hilda!!

Robin

jag tror jag röstar på bild 3, väldigt fin bild !

Dollar

2! :)

Filippa

Jag röstar på nr 2 ^^

lillyy

bild 2 :)

tora

2 Rebecka Wallberg

Alexandra

jag röstar såklart på bild 3 :D

rebecka

rebecka wallberg, 2 !

Lovisa

Röstar på ettan! :)

Therese

nr 2, rebecka wallberg

Ida

nummer 2, rebecka !

becca

bild nr 3