nyttigt


Jag är alltid hungrig när jag kommer hem från en lång skoldag. Men man kan inte äta pannkakor varje dag haha. Så jag kokade lite spaghetti, tog fram en pesto burk och åt. Nyttigt alternativ och SUPER gott. Rekommenderar detta starkt. Även fast jag ääälskar kött så funkar detta också :) våga testa pesto!

Elin<3

SV: no problemas, yes allt är bra sj? :D

Louise - Fotografi

SV Åh tack så hemskt mycket Mathilda! :D

Elin<3

SV: härligt :)

elin

sv: varsågod! ja , hur mår du själv? :)

linnéa - fotoblogg

Hej!

Nu har jag månadens bild på min blogg! Var gärna med! :)

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/january/manadens-bild-februari-1.html#comment

Malin

Allt är bara bra med mig! :) Hur är det med dig? :)

Isabell

jag följer dig via bloglovin nu :))

Screamo

Fiin blogg ! Gå gärna in på min och lämna en kommentar eller två ^^ Ha det så bra ! Kram :]