WeSkins


Detta fick jag hem i brevlådan igår, skydd till din mobil från Weskins. Det är ett skydd som skyddar din mobil från smuts och repor. Passar till hur många olika mobiler som helst, för mer info gå in på weskins.com. Weskins gör inte bara skydd till mobiler, utan även flera andra produkter.

Jag valde att designa mitt egna skal som ni kan se på bilderna, och jag är super nöjd! Tyckte också det var jätte enkelt att applecera skyddet på min Iphone, gick snabbt och lätt! :)
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Vill du tjäna pengar på din blogg? Isf har jag några vettiga tipps :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/chayenne-tipsar.html

(förlåt om du dissar sånna kommentarer)

Sedan får du gärna vara med i dagens blogg om du känner för det. Inlägget hittar du på bloggen.

Ha en bra fortsätt dag <3

Anna

Men gud vad go du är. Tack snälla! Typsnittet heter Halo Handletter om jag minns rätt. Mitt ps fungerar tyvärr inte just nu, men jag är 99% säker. om det inte stämmer så hojta, så ska jag kolla upp det :} Kram!

ellensjo

sv; Ja den är grym! :)

Philip S - Rawpixel

sv, nja det är inte för likt dröm då?

Nicole

Kika gärna på min nygjorda design som finns som "Köp-nu" på bloggen.



http://xoxonicole.com/2012/january/design-saljes-classic.html



För dig som är sugen på en ny välgjord bloggdesign :) Den är lite romantisk och drömlik. Jag gör alla designer själv!



Ha det bra

Matilda

Hahaha egooo! Skoja vännen skitfin bild! Ny pp?!! Posss

Haha jag igen

Varför har du inte lagt ut den tidigare? :ooo u mad bro? ;)

Madde

Snyggt :D

LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt snyggt! :D

Linnea (FOTO)

Grymt snyggt ju! :D