Proteinsmoothie

 
 
 
Idag gjorde jag en av de godaste mellanmålen jag gjort på länge. Gjorde nämligen proteinsmoothie! När jag kommer hem från skolan, gymmet eller bara behöver något lätt att äta så är detta det perfekta mellenmålet för mig. Den lilla bilden är bild på vilket proteinpulver jag använda mig av. Denna smoothie blir väldigt söt, vill man minska det söta tar men en 1/2 skopa proteinpulver istället för en hel.  
 
1 dl frusna jordgubbar
1 dl lättfil
1 skopa Body Sciene whey100% BLÅBÄR
Någon matsked vatten (efter konsistens)
Kokos som topping
 
Paulina Suonvieri

Ville bara säga att jag nu tagit tiden till att kika in här på din blogg, efter att ha följt dig länge på ig. Måste säga att din blogg är superfin och mysig. Good job! :)

//paulinasuonvieri.blogg.se

Svar: Åå vad glad jag blev av denna kommentar!! Du själv fotar helt otroligt och din blogg är så mysig! Stor kram på dig :)
Mathilda Sténhoff