Börjar dagen med chia

 
Idag blev det chiapudding till frukost. Har fått dille på detta, testade chiapudding för nästan två år sedan och hade en period jag åt det varje dag, sen tröttnade jag. Nu är jag tillbaka och älskar det! Konsistensen tyckte jag var lite läskig för men nu är det gott. Idag hade jag endast passionsfrukt och massor med riven kokos som topping, mumma!
 
Förra veckan var en utmaning, blindtarmsinflammation, denna vecka är nästan lika tuff mentalt. Min hund ska till vetrinären imorgon för att opereras. Jag har gråtit en massor och jag hoppas verkligen hon kommer klara det. Nä usch jag blir bara ledsen av att skriva om de. 
 
Lite bra nyheter är att det är cirka två veckor kvar till flytten. Och då ska ni självklart få följa med!!! För jag ska filma, allt! Jag höll på med youtube för fyra år sedan men slutade, nu ska jag börja igen så håll i hatten.