Torsdag

 
Klockan är snart 22 och torsdagen tickar sakta men säkert förbi. Idag har jag varit på så otroligt bra humör. Väldigt mycket i mitt liv går bra just nu så en liten applåd för det. Fotandet har kommit tillbaka och jag fotar varje dag. Så roligt att motivationen är tillbaka! Åkte en sväng förut idag till Mölndal och fotade min väninna Daniela, bilder kommer ni få se framöver!
 
2017 har definitivt varit ett speciellt år för mig. Väldigt mycket har hänt på ganska kort tid. Bland annat så lämnade jag mitt förra förhållande, flyttat hem till mina föräldrar och tagit paus från plugget.
 
Varför kanske några av er undrar. Mitt privatliv är inte riktigt så intressant så att jag vill skriva ut minsta detalj. Idag är jag glad att jag tagit de beslut jag gjort och ser fram emot vad 2017 har att erbjuda. Paus i utbildningen menas med studieuppehåll, detta är för att jag helt enkelt inte trivdes. Som planen ser ut nu så är tanken att plugga våren 2018, om drygt ett år. För hösten 2017..... Blir något helt annat.. :) 
 
Jag kommer att fortsätta blogga som jag gjort nu, mycket bilder lite text. Förr var jag väldigt öppen med allt på inläggen men idag vill jag fokusera på endast en fotoblogg, det vill säga bilder! KRAM på er och TACK för alla söta som varje dag går in och tittar. Ni är bäst!