Jag kan äntligen kalla detta för mitt hem

 
Jag ÄLSKAR min gröna vägg i köket. Så många som frågat mig ifall jag skall måla om, men ikke! Just nu känner jag att ha kvar den gröna färgen, tröttnar jag så målar jag bara om. Jag tycker det blir riktigt snyggt när jag har massor med växter i köket, kolla exempel kaktusen, hur bra smälter den inte in?!
 
Hörni: Känslan att flytta hemifrån. Det är både tufft, lite sorgligt men samtidigt så jäkla KUL. Tänk er själva att äntligen få nycklarna och veta att detta ställa är MITT. Det har gått drygt två veckor sedan jag flyttade, tiden går så snabbt. 
  Jag har ändå hunnit göra så mycket, allt är uppe! Klart att det är lite småpill lite här och där, men det får jag ta när tid finns. Bland annat ska tavlorna upp på väggen (bild 1).
 
... Lyckats plantera lite ute på balkongen, sockerärtor, chili & romansalad. Nu hoppas jag att de klarar sig och hinner växa till sig innan frosten kommer. Som ni ser på sista bilden så trivs Luna också väldigt bra ute på balkongen. Hon är så duktig min lilla prinsessa. Hittar alltid henne sovandes i min säng när jag varit borta på ett ärende, haha sötnosen.
 
Åkt på en liten förkylning, sovit med balkongdörren öppen (ska aldrig göra det igen haha). På fredag får jag veta om jag skall studera eller inte, är 1:a reserv.. Så lite nervöst men jag är nyfiken hur hösten kommer se ut.