Vi besökte huvudstaden

 
 
Den 17e februari tog jag och Emelie det tidiga tåget till Stockholm! Lyckligtvis hade vi bokat snabbtåget upp så resan dit gick snabb. Vi bokade denna resa redan i oktober förra året, som vi har längtat efter denna helg! Vi köpte nämligen konsertbiljetter till artisten The Weeknd. Så redan på fredagen alltså dagen vi åkte upp så gick min stora dröm gick i upplevelse! Lyssnat på honom sedan 2012, så det kändes helt fantastiskt att få se älsklingen LIVE!! Vi stod längst fram, fick knappt någon luft men det var verkligen värt det, ett minne jag aldrig kommer att glömma!
 
Lördagmorgon var vi helt slut i fötterna, vi hade dansat hela natten och fick inte jättemycket sömn. Trots detta så pallrade vi oss upp och åt en helt fantastisk frukostbuffé! En av de bästa jag har ätit, dom hade verkligen allt. Pannkakor, våfflor, ägg, brie osv osv!! På dagen så visade min kusin Erik oss runt och lärde oss ett och annat om Stockholm. Emelie hade aldrig varit här innan så det blev roligt för henne att upptäcka staden. På kvällen käkade vi gott på Vapiano. 
 
Söndagen bestod av mycket frukost (vi var tvugna att passa på) lite shopping och även en sista fika med kusinvitamin. Två nätter kändes så snabbt, vi hade gärna stannat ett par dagar till om man säger så. Får bli att åka upp en annan helg!