Några månader efter flytt

Så ser det ut såhär. Jag tycker jag har visat för lite bilder på hur det ser ut hos mig, och nu får ni se lite mera. Köpte nämligen två nya ljusslingor igår, en som hänger vid pinnen (bild 3) och sen ytterligare ljusslinga på bild 6. Bara det lilla som en ny ljusslinga gjorde så mycket för min lägenhet, känns extra mysigt nu! 
 
Jag har så mycket idéer som jag vill göra, ska bland annat köpa en drömfångare, eller eventuellt göra en själv!! Som många av er vet så älskar jag att pyssla. Vill även printa ut fler bilder som ska hänga ner för min pinne. 
___________________________________________________________________________________________________
Termin 1 är avklarat! Känns som att denna termin har gått otroligt snabbt. Skickade precis in min sista tenta för terminen och det känns FANTASTISKT! Tänk att det var i augusti jag flyttade och nu är det januari? 2017 var absolut mitt bästa år. Jag har fått göra så otroligt mycket och lärt känna massor med underbara människor. Jag tror inte riktigt på "nytt år nytt jag", men under förra årets omständigheter kan jag med handen på hjärtat säga att jag har utvecklats enormt som människa. Detta året kommer bli minst lika intressant, om inte mer. Vi börjar med att kicka igång bloggen så ser vi hur det blir, låter det bra?! För det tycker jag, kram.