tävling - vinn ett weskins

Först och främst måste jag säga att detta är en super rolig tävling. Ni kan alltså designa ert egna weskins så som jag gjorde, eller om ni vill använda färdiga weskins som finns på deras hemsida.
Vill ni veta min synpunkt på deras produkter? Tryck här!


Värde 149kr

REGLER:
Gilla weskins.com på Facebook
Gilla detta inlägg på Bloglovin'
Kommentera i detta inlägg "Jag är med"

För större chans att vinna:
Blogga om tävlingen, länka då till inlägget i en kommentar.

Tävlingen avslutas 20/1 (nu på fredag)


Vinnaren är: Fanny
Chitralekha Abel

Jag är med och har gjort ett inlägg om det :D



http://chitras.blogg.se/2012/january/vinn-ett-iphoneskal.html

Malin

Jag är med!

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en bra start på nya veckan :)

KRAMIS!!! :D

saga

jag är med

Sofie Andersson

Gillar på facebook (sofie andersson)

Gillar på bloglovin! ;)



Håller tummarna nu. kram

jessica

Jaag är med! :)

Felicia

himla gärna med!

fannys fotografi

jag är med :D har gillat på bloglovin + fb och här är länken till inlägget på min blogg: http://faannypersson.blogg.se/2012/january/tavlar-hos-mathilda.html#comment

hoppas det var okej att jag lånade bilden ovan och la upp den i inlägget!

ebba

jag är med och har gillat på bloglovin och facebook :)

Kira

JAG ÄR MED!! Jag har gillat allt nu! :)

Länk till inlägget: http://resh.blogg.se/2012/january/haha-ar-med-och-taaavlar.html

jennifer hagberg

Jag är med! Var den 14e som gillade på bloglovin', har gillat på facebook :)

ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Åh vad tur jag har att jag han vara med, ville verkligen det! Så jag är jättegärna med! :)

OLIVIA - fotoblogg

Jag är med! Hoppas det inte är försent att vara med nu. :)

Moa

Gud vad fin blogg du har, Gillar din bilder:).Lycka till med tävlingen:)